اگر آپ فوجی طرز کی نوکری تلاش کر رہے ہیں لیکن باقاعدہ فوج کے مقابلے میں کم تناؤ کا شکار ہیں۔ تب ہمارے پاس آپ کے لئے پاکستان رینجرز میں شامل ہونے کا ایک بہترین موقع ہے۔ اس طرح یہ ملک کا ایک نیم فوجی گروپ ہے۔ لہذا رینجرز کی نوکریاں مسلح سروس تک ہی محدود نہیں ہیں۔ لیکن یہ بھی غور کرنے کے لئے بہت ساری دوسری آسامیاں دستیاب ہیں۔ رینجرز میں خدمات آپ کے ملک کی خدمت کرنے اور پیسہ کمانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

 

پاکستان رینجرز کے بارے میں معلومات

پاکستان رینجرز نے 1968 میں ویسٹ پاکستان رینجرز کی بنیاد رکھی تھی۔ اور پھر 1972 میں ایک بار پھر تنظیم نو کی گئی۔ اس کے علاوہ ، اس محکمے کی ابتدا تقسیم سے پہلے ہی واپس چلی گئی۔ پاکستان رینجرز اپنے صوبوں کے ساتھ آزاد ہیں۔ جیسا کہ پولیس آف پاکستان کی طرح سندھ اور پنجاب رینجرز۔ انہوں نے اسی تربیت کے طریقہ کار کی تربیت کی جس طرح باقاعدہ فوج کرتی ہے۔ اسی طرح ، انہوں نے سلامتی برقرار رکھنے کا الزام عائد کیا۔ دونوں صوبوں اور سرحد میں اندرونی طور پر۔ اس نے فوج کی طرح بہادری کے ایوارڈ بھی دیئے ہیں۔ تربیت اور پورا طریقہ کار بہت سخت ہے۔ اور ہر وقت پیشہ ور نظم و ضبط برقرار رکھا۔ پاکستان میں رینجرز کی کل تعداد پانچ لاکھ سے زیادہ اہلکار ہے۔

دستیاب ملازمت کی پوزیشنوں کی فہرست

میڈیکل آفیسرز

کک

ویٹر

کمپیوٹر چلانے والا

چوکیدار

ڈرائیور

نائب خطیب

سینیٹری ورکر

انسپکٹر

پاکستان رینجرز کی نوکریوں کے لئے کیسے درخواست دیں؟

پاکستان رینجرز کی بھرتی کے اشتہار کے لئے اخبار (خاص طور پر ویک اینڈ میں) پڑھیں۔

ملازمت کی پوزیشن کے ل اشتہار میں ذکر کردہ اہلیت کے معیارات کو چیک کریں۔

ضروریات کو پورا کریں اور ذکر پتے پر بھیجیں۔ (مقررہ تاریخ کے اندر)

ابتدائی تحریری یا آن لائن ٹیسٹ کی تیاری کریں۔

شارٹ لسٹڈ امیدواروں کو جسمانی اور طبی ٹیسٹ کے لئے بلایا جائے گا۔

نوٹ: مقررہ تاریخ کے بعد آن لائن رجسٹریشن اور درخواست فارم تفریح ​​نہیں کریں گے

عام طور پر ، پاکستان رینجرز نے حکومت کے ذریعہ اخبار میں نوکریوں کا اعلان کیا تھا۔ در حقیقت ، بھرتی کے لئے معیار اور ضروریات کا بھی ذکر اشتہار میں کیا گیا ہے۔ جیسا کہ ہم نے دیکھا ہے کہPAK رینجرز ملازمتوں کے لئے اہل ہونے کے لئے انٹرمیڈیٹ کی کم از کم ضرورت ہے۔ تاہم ، درخواست دینے کا عمل بہت آسان ہے۔ آپ نے جو کرنا ہے وہ سب اشتہار کو غور سے پڑھیں۔ اگر آپ اہل ہیں تو اپنا تجربہ کار ارسال کریں۔ یا جو بھی طریقہ کار اشتہار میں ذکر کیا گیا ہے۔ عمل کا خلاصہ۔ آخری تاریخ گزرنے سے پہلے اپنی درخواست آن لائن جمع کروائیں۔

1 COMMENT

Leave a Reply