Pakistan Medical Commission PMC approves 240 more seats for medical colleges in Punjab

پاکستان میڈیکل کمیشن نے غور و فکر کے بعد پنجاب میں میڈیکل کالجوں کے لئے مزید 240 نشستوں کی منظوری دے دی ہے اور سرکاری کالجوں کے لئے متفقہ پالیسی کے تحت ، یہ منگل کو سامنے آیا۔ اس کے نتیجے میں ، پنجاب کے کل 15 سرکاری کالجوں میں 240 نشستوں کو بڑھا کر بنیادی طور پر کوٹہ نشستوں کو ایڈجسٹ کیا جاسکتا ہے ، جو ماضی میں زیادہ سے زیادہ بنیادوں پر رہائش پذیر تھیں۔ 

پی ایم سی 2021 اجلاس کے اطلاق کے لئے 29 جنوری 2021 کی آخری تاریخ میں کسی بھی دوسرے صوبوں ، یا آزاد جموں و کشمیر کی طرف سے اسی طرح کی درخواستوں کا انتظار کر رہا ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ مستقبل میں کسی بھی وقت سے زیادہ اور اوپر کی نشستوں پر عمل کرنے کی اجازت نہیں ہوگی ، جیسا کہ پی ایم سی نے واضح طور پر بیان کیا ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ سینیٹ کی قائمہ کمیٹیوں اور قومی کی متعدد درخواستوں کے حوالے سے پی ایم سی کے ساتھ مشترکہ طور پر وفاقی حکومت ، متعلقہ صوبائی حکومتوں ، آزاد جموں و ہائیر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) کے نمائندوں کے مابین ایک اجلاس طلب کیا گیا ہے۔

PMC approves 240 more seats for medical colleges in Punjab

 بلوچستان اور فاٹا کے میڈیکل اور ڈینٹل کالج درخواست دہندگان کے لئے کوٹہ نشستوں سے متعلق اسمبلی۔ اس بات پر اتفاق کیا گیا کہ پی ایم سی کے ذریعہ کسی سے بھی زیادہ یا اس سے زیادہ داخلے کی اجازت نہیں دی جاسکتی ہے ، تاہم ، ایک صوبائی حکومت ماضی کی اور اس سے زیادہ کی گئی نشستوں کو باقاعدہ بنانے کے لئے ہنگامی صورت حال میں اضافے کے لئے درخواست دے سکتی ہے

 ، جس کے لئے مختص 10 فیصد سے زیادہ نہیں ہوگا کسی کالج کی نشست مختص ، یا غیر معمولی وجوہات کی بنا پر بہت ہی مخصوص معاملات میں ، متعلقہ کالج میں داخلے کی مختص 20 capacity تک۔ ان درخواستوں کی منظوری متعلقہ کالجوں کی 2019 کے معائنہ کی رپورٹوں کے تحت ہوگی۔ ہنگامی صورت حال میں 10 فیصد سے زیادہ اضافے کے ل Any کوئی درخواستیں چھ ماہ کے اندر متعلقہ کالج کے جامع معائنہ سے مشروط ہوں گی۔ 

اس متفقہ پالیسی کا اطلاق صرف سرکاری کالجوں پر ہوگا اور اس میں صوبائی حکومت کا ایک معاہدہ بھی شامل ہے تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جاسکے کہ نشستوں میں اضافہ کو ایڈجسٹ کرنے کے لئے ضروری تمام سہولیات فراہم کی جائیں گی۔

 ایک رپورٹ کے مطابق ، پی ایم سی نے 13 سرکاری کالجوں کی موجودہ مختص نشستوں میں 10 فیصد تک اضافے کی منظوری دی ہے جبکہ دو کالجوں کی صورت میں ، معائنہ کے تحت ، غیر معمولی وجوہات کی بناء پر 20 فیصد اضافے کی اجازت دی گئی تھی۔

Leave a Reply